вівторок, 30 листопада 2021 р.

Новий рівень

Часто аби перейти на новий рівень, потрібно прийняти нове втілення.

На шляху до народження виникає безліч перепон, і ти ніколи не знаєш до кінця чи народишся Ти. Ти не знаєш яким буде твоє нове життя, ким ти втілишся, якими будуть люди, які приведуть тебе у цей світ.

Ти відчуваєш лише теплу руку отця Велеса, що веде тебе Стежкою від Нави до Яви.

Так і в Яві, ми помираємо і народжуємось безліч разів. Ми відчуваємо на рівні душі цсі ці процеси, я думаю кожен з Вас відчував ці переходи. Вони є чистим Божественним підтвердженням, того що ми помираємо не назавжди, а лише до часу.

Таким переходом для мене стало Жречество. Задовго до посвяти, відбувались різні процеси, які ніби випробовували мою стійкість, чистоту мого наміру.

Та у всьому цьому коловороті подій, я відчувала теплі долоні Велеса, та холод обійм матері Мари.

І я знала, що це моя чергова смерть. В душі стало тихо. Замовкли всі відчуття і почуття. На тиждень я занурилась у Смерть. Мене просто не було. Лиш вічний спокій..

Я подумала, що вигоріла і шукала собі допінгу, те що мене включить в життя. Тріпала себе, і намагалась прийти до тями. Це було марно. Сили мене покидали..

Я приїхала на Хортицю, цілковито мертвою. І зрозуміла чому...

Коли Волхв та волхвиня провели мене на капище, я була накрита білим полотном, і як раніше я відчувала долоні Богів, так зараз мене проводив за руку Волхв. Розпочався обряд помирання мене у старому вигляді. Мене провели до Нави. Волхв запитав мене: Ти відчуваєш цілковиту темряву Нави. Чи боїшся її?

Я з безмежною радістю відповіла: Не боюсь!

Душа раділа. Чи можу боятись отчого дому? Чи можу боятись місця з якого прийняла втілення? Чи можу боятись Лона Величної матері Мари, коли живу навчаючись її Мудрості?

Коли сама проводжу людей, у світ Смерті заради нового Народження..

Зійшли Боги з небес.. Тіло вкрилось мурашками,а потім я народилась.. Народилася Жрицею.

І слова моєї першої молитви у цьому стані, полились піснею з моїх вуст.

У вдячності Вишнім, за цей шлях.. за те що маю Честь з Коханим проводити інших закоханих і світ сімейного життя, що можу приводити світлі Душі до Рідної традиції..

Слава Вишнім за цей шлях!

З вдячністю приймаю. З любов'ю Жриця Мілада.


Веледар і Мілада Судакови 24 листопада на стародавньому святилищі-обсерваторії о.Хортиця прийняли посвяту в жерці. Обряд проводили Волхв Світовит Пашник і берегиня Ясна Яковенко.








Немає коментарів:

Дописати коментар